top of page

Η διαδικασία καταγγελιών όπως περιγράφεται στον Εσωτερικό Κανονισμό του Σωματείου:​

1. Το μέλος υποβάλλει την καταγγελία του μόνο γραπτώς στην ηλεκτρονική διεύθυνση: reportssest@gmail.com που διαχειρίζεται μόνο το τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο (εφεξής Π.Σ.). Το Π.Σ. δεσμεύεται για τη διασφάλιση του απορρήτου για όλα τα αρχεία που αφορούν καταγγελίες.


2. Μέσα σε 48 ώρες, το Πειθαρχικό Συμβούλιο, αφού επιβεβαιώσει ότι το Μέλος είναι ενεργό με βάση το Μητρώο εγγραφών του ΣΕΣΤ, αποστέλλει στο μέλος που κάνει την καταγγελία ερωτηματολόγιο που έχει δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό και στη συνέχεια προγραμματίζει μαζί του διαδικτυακή ή δια ζώσης συνάντηση. Η συνάντηση προγραμματίζεται το αργότερο μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από τη λήψη της καταγγελίας και απαιτείται η παρουσία τουλάχιστον 2 από τα 3 μέλη του Π.Σ.


3. Τα μέλη του Π.Σ. κατά τη διάρκεια της συνάντησης καταγράφουν με λεπτομέρεια τα γεγονότα του συμβάντος, με βάση το συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο. Σε περίπτωση που απαιτείται, το Π.Σ. μπορεί να κάνει εισήγηση στο Δ.Σ. του ΣΕΣΤ για παροχή νομικής ή/και ψυχικής συμβουλευτικής υπηρεσίας προς το μέλος, το κόστος της οποίας μπορεί να καλυφθεί (εξ ολοκλήρου ή επιμέρους) από το ταμείο του ΣΕΣΤ, εφόσον το μέλος έχει πληρώσει το κόστος εγγραφής και τη συνδρομή του/είναι οικονομικώς τακτοποιημένο.


4. Μόλις ολοκληρωθεί η συνάντηση, τα μέλη του Π.Σ. ενημερώνουν γραπτώς μέσω του ίδιου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το εμπλεκόμενο μέλος του Σωματείου (αφού επιβεβαιώσουν ότι το καταγγελλόμενο Μέλος είναι ενεργό με βάση το Μητρώο εγγραφών του ΣΕΣΤ) για την καταγγελία που έχει γίνει εις βάρος του και προγραμματίζουν συνάντηση και με το δεύτερο μέλος, το αργότερο μέσα σε 14 ημέρες από την πρώτη ενημέρωση. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης καταγράφουν με λεπτομέρεια τα γεγονότα του συμβάντος, με βάση ερωτηματολόγιο που θα δημιουργηθεί για αυτόν
τον σκοπό. Σε περίπτωση που εμπλέκονται στο συμβάν παραπάνω μέλη, οι συναντήσεις προγραμματίζονται ξεχωριστά με κάθε μέλος. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απάντηση από το δεύτερο μέλος σε διάστημα 30 ημερών το Π.Σ. θα προχωράει σε απόφαση, σύμφωνα με τα παρακάτω.


5. Μόλις ολοκληρωθεί η συνάντηση και με το δεύτερο μέλος, το Π.Σ. συνεδριάζει σε διάστημα 14 ημερών και αποφασίζει εάν θα προχωρήσει με κάποια από τις παρακάτω διαδικασίες:

ΙΙ. Γραπτή σύσταση προς Μέλος
Για συμβάν που είναι στα όρια παραβίασης των αρχών του Σωματείου. Σε περίπτωση δεύτερης καταγγελίας προς το ίδιο πρόσωπο, το μέλος διαγράφεται.

 

ΙΙΙ. Διαγραφή Μέλους
Για συμβάν που παραβιάζει σαφώς τις αρχές του Σωματείου, όπως αυτοί ορίζονται στο Καταστατικό. Η διαγραφή γίνεται με απόφαση της Γ.Σ. των μελών μετά από γραπτή εισήγηση προς το Δ.Σ.

bottom of page